6 sposobów na odzyskanie figury po porodzie

Porady są autorstwa Hilarii Baldwin, która jest mamą 4 dzieci. To wcale nie jest takie trudne!
6 sposobów na odzyskanie figury po porodzie
fot. Instagram @hilariabaldwin
26.04.2020

Hilaria Baldwin jest żoną aktora, Alec'a Baldwina. Są razem od 8 lat, a w 2012 roku wzięli ślub. Mają wspólnie 4 dzieci: Carmen, Rafaela, Leonarda i Romeo. Mimo 4 porodów, Hilaria jest w świetnej formie i nie jest to tylko zasługa jogi, której jest instruktorką.

Kobieta zapewnia, że każda z nas jest w stanie szybko wrócić do figury sprzed ciąży. Wystarczy, że zmienimy nieco nasze podejście i posłuchamy naszego organizmu.

Oto 6 sposobów na to, by szybko wrócić do formy według Hilarii Baldwin! 

#1 Zacznij od wyciszenia

Słuchaj swojego ciała. "Każda ciąża i poród są inne, nie ma uniwersalnych zasad" - wyjaśnia Hilaria. Zwracaj zatem uwagę, na to jak się czujesz, czy coś ci dolega, boli czy przeszkadza.

#2 Spróbuj prostych zajęć

Jeśli nie chcesz wydawać fortuny na trenera personalnego, spróbuj od jakościowych treningów w postaci fitnessu. Zacznij od jednego w tygodniu w okolicach 30 minut. Szukaj tego, co sprawia ci radość, a nie tylko jest przykrym obowiązkiem. Pamiętaj, że powinnaś poświęcić sobie chociaż godzinę dziennie aby złapać równowagę pomiędzy życiem rodzinnym a spokojem ducha.

#3 Szukaj swojego sposobu na rutynę

Jako spec od fitnessu, Hilaria poleca ćwiczyć dokładnie o tej samej porze codziennie. Jednak wiadomo, że z dziećmi nie jest to najłatwiejsze, więc wykorzystuje się ten czas, kiedy "dzieci pozwolą". Najważniejsze, żebyś popychała samą siebie do przodu. Więcej ruchu, da ci więcej energii do życia i zabawy z dziećmi!

#4 Wybierz trening, który daje ci kopa

Według Hilarii, im więcej masz dzieci, tym bardziej chcesz spędzić jakościowy czas na ćwiczeniach. Sposób na krótkie treningi przy dzieciach? Brzuszki przez 7 minut, kiedy jedno śpi a drugie je podwieczorek, 10 minutowa przebieżka kiedy mąż wróci do domu i 3 minuty podnoszenia ciężarów, podczas picia kawy. To też jest trening!

#5 Uważaj na zmęczenie 

Rodzicielstwo to ciężki kawałek chleba, dlatego musisz dbać o dietę i ruch, szczególnie, jeśli karmisz piersią. Pomyśl sobie, że masz do "wychowania" również swoje ciało, które służy nie tylko temu, byś dobrze wyglądała, lecz także miała siłę i energię dla swojego domu, dlatego powinnaś robić dziennie jedną rzecz dla siebie. Spróbuj zamienić czekoladę na baton z granolą albo koktajl z owocami i nasionami chia, który pomoże w walce ze zmęczeniem.

#6 Skup się na swoim wewnętrznym ja

"Najważniejszą rzeczą, której nauczyłam się będąc mamą to, że nigdy nie będziesz wystarczająco silna, aby mierzyć się z życiem, jeśli nie znajdziesz czasu dla siebie" - mówi Hilaria. Każdy z nas jest inny, ale zamiast chillować na kanapie, wybierz bardziej aktywny odpoczynek albo weź kąpiel. Daj sobie trochę oddechu.

Widzisz? To wcale nie jest takie trudne, jakie się wydaje. Więc, do dzieła! Trzymamy kciuki!

Komentarze (1)
Ocena: 1 / 5
gość (Ocena: 1) 27.04.2020 09:40
'Są razem od 8 lat, a w 2012 wzięli ślub' - kto to redagował? Przecież 2012 BYŁ 8 LAT TEMU
odpowiedz
Polecane dla Ciebie