Fit Balet – co to jest? Jak wykonywać ćwiczenia?

Pięć ćwiczeń Fit Ballet, które można wykonywać w dowolnym miejscu.
Fit Balet – co to jest? Jak wykonywać ćwiczenia?
fot. instagram.com/atacadas/
09.07.2021
Dominika Stanisławska

Lato to idealny czas nie tylko na dbanie o formę, ale także na trenowanie i ujędrnianie ciała. To wtedy jesteśmy najbardziej zrelaksowani i mamy dużo więcej wolnego czasu, choć prawdą jest również, że jest to pora roku, w której zwiększamy tempo i naszą aktywność w czasie wolnym. 
Zobacz więcej: Chcesz zbudować płaski i jędrny brzuch? Wypróbuj te ćwiczenia

Fit Balet – co to jest? Jak wykonywać ćwiczenia?

Jednym ze sposobów aktywnego spędzania czasu jest nowa forma ćwiczeń – Fit Balet. Jej twórcą jest Gloria Morales, która od kilku lat promuje zdrowy styl życia i ćwiczenia.
Fit Balet to aktywność, którą każdy może trenować. Pracujesz z własną masą ciała, aktywując wszystkie mięśnie wewnętrzne, zaczynając od podstaw typowych dla baletu. Dzięki temu ciało staje się zwinne, a sylwetka wysmuklona.

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Ballet Fit (@balletfit_es)

Fit Balet – 5 ćwiczeń

Gloria Morales specjalnie na potrzeby promowania Fit Baletu nagrała film, w którym pokazuje, jak wykonać 5 podstawowych ćwiczeń.

#1 ćwiczenie: Ramiona w bok i 8 powtórzeń obniżania i podnoszenia rąk. Dzięki intensywnym ruchom mięśnie są napięte i rosną.

#2 ćwiczenie: Opierając się o ścianę lub o oparcie krzesła, przybieramy pozycję plié-relevé rozciągając przy tym ramię i wyciągając je aż za głowę. Rób po 8 powtórzeń na każdą ze stron.

#3 ćwiczenie: Ustaw się w pozycji klęczącej i wyprostuj jedną nogę utrzymując napięty. Podnieś nogę i ugnij kolano. Wykonaj 8 powtórzeń ze zgiętą nogą i 8 z wyprostowaną.

#4 ćwiczenie: Ustaw się w pozycji bocznej i podeprzyj się przedramieniem. Ułóż nogi w pozycji passé, a następnie ćwicz otwieranie i zamykając kolan. Wykonaj 8 powtórzeń na każdą ze stron.

#5 ćwiczenie: Usiądź po turecku. Następnie biorąc głęboki wdech otwórz swoją klatkę piersiową, a ręce trzymaj wzdłuż barków. Następnie wykonaj to samo, ale wyciągnij swój tułów wraz z rękami biorąc głęboki wdech. Powtórz ćwiczenie 8 razy.

Ćwiczenia te można wykonywać również w wodzie.

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie