Szybki trening całego ciała - tylko 4 ćwiczenia - a efekty zachwycające!

Nie masz czasu, żeby pozwolić sobie na długie przesiadywanie na siłowni i wykonywanie skomplikowanych planów treningowych?
Szybki trening całego ciała - tylko 4 ćwiczenia - a efekty zachwycające!
fot. istock.com
08.07.2020

Wybierz prosty, ale skuteczny trening - te ćwiczenia to gwarancja spalonych kalorii, wyrzeźbienia i wzmocnienia całego ciała. Trening w całości „skonstruowany” przez trenerkę Stefanie Williams.

Zainspiruj się i wykorzystaj w trakcie sesji na siłowni. To czego potrzebujesz to hantle, piłka i stopień.

4 ćwiczenia - ekspresowy trening spalający mnóstwo kalorii

Oczywiście, tak jak każdy trening, ten też rozpocznij od rozgrzewki, 10 – 15 minut wystarczy: możesz wybrać orbitrek, bieganie, lub rozgrzewkę w formie tabaty.

Jak wykonać: każde ćwiczenie powtórz przynajmniej 15x, całość powtórz 4x.

Ćwiczenie 1 Wypady z unoszeniem kolana

Stań prosto, stopy złączone. W dłonie chwyć hantle (na początek 2-3kg, później wybierz cięższe). Zacznij od wypadu w przód lewą nogą, pamiętaj żeby kolana nie wychodziły poza linię stóp. Kolano prawej nogi nie dotyka maty. Powtórz 15x na stronę.

Ćwiczenie 2 Przyciąganie nóg z piłką

Ustaw się w pozycji deski wysokiej, stopy ułóż na piłce. Pamiętaj o napięciu mięśni rdzenia. Zacznij przyciągać kolana do klatki piersiowej. Powtórz 15x.

Ćwiczenie 3 Odwodzenie ramion

Stań wyprostowana, stopy szerzej niż biodra. Lekko ugnij kolana, biodra w tył, tułów pochyl do przodu. W dłoniach hantle (na początek 2-3kg, później wybierz cięższe). Zacznij odwodzić ręce w bok, jak na filmiku. Powtórz 15x.

Ćwiczenie 4 Przeskoki na stepie

Powtórz 30x.

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie