To numer 1 wśród ćwiczeń na zgrabne nogi i jędrne pośladki

Z każdym kolejnym treningiem szukasz inspiracji i nowych ćwiczeń, które urozmaicą, zaangażują więcej mięśni? A może warto postawić na klasyk?
To numer 1 wśród ćwiczeń na zgrabne nogi i jędrne pośladki
fot. istock.com
25.08.2020
Katarzyna Lemanowicz

Postaw na... WYKROKI W TYŁ! To ćwiczenie prawidłowo wykonane angażuje mięśnie rdzenia, czworogłowe i pośladki. Zmusza do stabilizacji i jest świetna dla każdej osoby, która chce poprawić równowagę, wzmocnić nogi i wyrzeźbić piękne pośladki.

Wykroki w tył - jak prawidłowo wykonać wykroki w tył?

  • Stań wyprostowana ze stopami na szerokość bioder. Wykonaj precyzyjny i powolny ruch lewą nogą do tyłu (wykrok w tył).
  • Co ważne, przy wykroku prawe kolano nie wychodzi poza linię stóp. Wykrok lewej nogi do tyłu do kąta prostego między łydką, a udem.
  • Wracając do pozycji wyjściowej – energicznie odepchnij lewą stopę od podłoża i lewe kolano unieś jak najwyżej potrafisz.
  • W trakcie wykroków naprzemiennie pracują ramiona: kiedy lewa noga robi wykrok w tył, lewym ramieniem robisz wymach do przodu.
  • Pamiętaj o napięciu mięśni i prostych plecach.
  • Wykonaj 12 powtórzeń na lewą nogę i dopiero później zmień na prawą nogę.

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie