4 MEGA skuteczne sposoby na zbudowanie jędrnych pośladków

To nie jest tak, że przysiady są złe i teraz będziemy namawiać do innych form kształtowania brazylijskich pośladków. Ale warto urozmaicać treningi i wprowadzać inne ćwiczenia, tak żeby zaktywizować maksymalnie mięśnie.
4 MEGA skuteczne sposoby na zbudowanie jędrnych pośladków
fot. istock.com
17.07.2020

Pięknie wyrzeźbione pośladki to ostatnio bardzo popularny i pożądany cel. Nie wyrzucaj ze swojego planu treningowego przysiadu, ale koniecznie wprowadź tych 5 zasad, efekty zaskoczą cię szybciej niż myślisz.

4 MEGA skuteczne sposoby na zbudowanie jędrnych pośladków

#1 Nowy trening

Wypychanie bioder ze sztangą: połóż się na ławeczce (na ławeczce leżą tylko twoje barki), na kościach biodrowych umieść sztangę (z odpowiednim dla ciebie obciążeniem – na początek może być sam gryf). Zacznij unosić biodra najwyżej jak potrafisz. Zrób 12x.

Wypychanie bioder z taśmami oporowymi: pozostań w poprzedniej pozycji, na uda nałóż taśmę oporową, a drugą zaczep o podstawę ławeczki i umieść na kościach biodrowych. Rób wypchnięcia bioder najwyżej jak potrafisz. Powtórz 12x.

 

Post udostępniony przez Agata Zając (@agata_zaj.ac)

#2 Wprowadzaj coraz większe obciążenie

Kobiety trenując na siłowni boją się dodawać coraz większe obciążenie w obawie, przed nabraniem męskiej sylwetki. Nic bardziej mylnego. Pięknie zbudowana sylwetka, delikatnie zarysowane mięśnie – nie ma nic bardziej kobiecego. Zapamiętaj nie zbudujesz mięśni jeśli nie dorzucisz obciążenia. Zacznij od minimalnego obciążenia, mogą to być nawet 0,5kg hantle. W ramach postępu wybieraj cięższe. Prostą zasadą oceny, czy już zmienić obciążenie czy jeszcze nie, jest: na przykład masz wykonać 12x, jeśli 2-3 ostatnie powtórzenia robisz już resztkami sił, oznacza to, że jest to idealne obciążenie. Jeśli te 12x powtórzeń robisz bez najmniejszego problemu, czas zwiększyć kilogramy.

Zobacz więcej: 9 ćwiczeń, które zrobisz nie wychodząc z łóżka

 

Post udostępniony przez Klinika Testosteronu (@klinikatestosteronu)

#3 Poczuj pracę mięśni

Wykonując trening musisz czuć działanie każdego ćwiczenia. Skup się na prawidłowej postawie, napięciu mięśni. Niech twoje pośladki zapłoną. Nie jest najważniejsza ilość wykonanych powtórzeń tylko jakość. Jeśli zaczynasz, rób każde ćwiczenie wolno i precyzyjnie. Jeśli nie czujesz się pewnie i nie do końca przemawia do ciebie powtarzanie za trenerkami z filmików umów się na 2-3 sesje z trenerem personalnym, który pokaże podstawowe ruchy i wyjaśni na co zwracać uwagę.

#4 Trenuj 3 razy w tygodniu

Chcesz zobaczyć efekty treningów, ćwicz regularnie przynajmniej 3 razy w tygodniu. Bądź konsekwentna i się nie poddawaj. Musisz uzbroić się w cierpliwość. Istotna jest także dobrze skomponowana dieta, chcąc pracować nad wyrzeźbieniem mięśni musisz zwrócić na odpowiednią ilość białka. 

Zobacz więcej: FIT Mama - kilka sprytnych sposobów na ograniczenie cukru w diecie

Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie