Życie pełne wyzwań? Zdecydowanie tak!

Rok 2023 to początek nowego rozdziału dla Body Chief, lidera cateringu dietetycznego w Polsce. Marka rozszerza dotychczasową współpracę z Julią Wieniawą, która zostaje jej oficjalną ambasadorką. Kluczowe elementy łączące firmę z artystką to aktywny, zdrowy styl życia i troska o ekologię.
Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Julii. To niezwykle utalentowana, ambitna i świadoma, młoda kobieta, której styl życia inspiruje miliony Polek i Polaków. Podejmuje wiele aktywności, a przy tym regularnie uprawia sport. W trosce o swoje zdrowie i zbilansowane żywienie stawiają na dietę pudełkową, która jest dla niej naturalnym rozwiązaniem w każdej standardowej, ale i niestandardowej sytuacji na co dzień. Tym samym pokazuje swoim fanom, że ich codziennie wyzwania, nawet przy intensywnym trybie życia, mogą doskonale komponować się ze zdrowym, pysznym jedzeniem. Wszystko to sprawia, że kontynuacja współpracy z Julią była dla nas oczywistą decyzją
Bardzo cieszymy się, że Julia Wieniawa stawia na Body Chief, wskazując tym samym, że mamy wiele wspólnych wartości. To dla nas ogromny powód do dumy, ale też doskonałe potwierdzenie, że dostarczamy świetną jakość naszych produktów połączoną z najlepszym smakiem, które razem sprawdzają się podczas każdej sytuacji w życiu. Ponadto codziennie udowadniamy, że aktywny tryb życia, może, a nawet powinien iść w parze ze świadomymi wyborami jedzeniowymi i w trosce o środowisko naturalne — zauważa Marcin Mazurek, twórca i prezes Body Chief.
Współpraca z marką Body Chief jest dla mnie całkowicie naturalna. Prowadzę bardzo intensywny tryb życia, a dzięki diecie pudełkowej dopasowanej pod moje potrzeby, jestem zawsze gotowa na nowe wyzwania. W końcu w trosce o zdrowie nie ma miejsca na wymówki. Ponadto z BC wyznajemy te same wartości zarówno pod względem poszanowania organizmu, jak i naszej planety. Imponuje mi to co, robi firma w zakresie ekologicznych rozwiązań, szczególnie w kontekście jednostkowego ograniczania plastiku aż o 90% - podkreśla Julia Wieniawa, aktorka, piosenkarka i influencerka.
Spot został zrealizowany z niezależną agencją GoldenSubmarine.