Partnerem inicjatywy, organizowanej przez markę Twister, była sieć sklepów Żabka. W trakcie wakacji marka Twister prowadziła kampanię skierowaną do nastolatków i ich rodziców. Tegoroczna edycja, zorganizowana pod nazwą „Rozkręć się z Twisterem – Odkryj Kosmos Możliwości”, była nie tylko wyjątkową okazją dla młodych talentów, by rozwijać swoje pasje - ale także niezwykła szansa na zdobycie atrakcyjnych nagród finansowych i możliwości udziału w Twister Camp. Podczas tego wyjątkowego wydarzenia, znani influencerzy dzielili się swoją kreatywnością i receptą na sukces. Kampania dotarła do blisko 10 mln użytkowników. Dzięki tak ogromnemu sukcesowi Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę otrzymała wsparcie w wysokości 130 tys. złotych.
Odkryj Kosmos Możliwości to nie tylko konkurs, ale przede wszystkim przestrzeń, w której młodzi ludzie mogą realizować swoje pasje i odkrywać nowe talenty. Cieszymy się, że możemy wspierać ich rozwój, jednocześnie przyczyniając się do walki z hejtem w sieci i szerzenia informacji jak sobie z nim radzić - powiedział Adam Gajczewski, Head of Marketing Ice Cream w Unilever Polska. Ambasadorami akcji byli popularni TikTokerzy, tacy jak Kinga Sawczuk, Adrianna Krysian, Hubert
i Sebastian Kuc oraz Klaudia Leclercq. Camp odwiedzili również trzej specjalni goście: psycholożka - Hanna Sywula, wicemistrzyni w strzelectwie sportowym – Julia Piotrowska oraz DJ'ka - Agata Joanidis, którzy podczas swoich wykładów starali się zainspirować uczestników, aby dążyli do realizacji swoich marzeń i rozwijania pasji.
W działaniach reklamowych wykorzystano serwis Meta, TikTok, VOD, YouTube, Librus oraz Blix. Do akcji można było dołączyć, kupując loda Twister Cosmixx w dowolnym sklepie Żabka, zachować paragon i opisać na stronie konkursowej dowolną pasję, nie przekraczając limitu 500 słów, a także dodając do opisu film lub zdjęcie, obrazujące opisywaną pasję. Istotnym elementem kampanii było wsparcie Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, której misją jest m.in. szerzenie świadomości o mowie nienawiści. Z każdej transakcji przekazano darowiznę, a łączna pula sprzedanych lodów podczas akcji to ponad 1 mln sztuk.