Sara James ambasadorką kampanii PUMA - "Nie czekaj aż dorośniesz"

Najnowsza kampania z polską piosenkarką Sarą James w roli głównej, to kreatywna i zachęcająca do twórczości inwencja marki PUMA, promująca kolekcję butów PUMA Mayze.
Sara James ambasadorką kampanii PUMA - "Nie czekaj aż dorośniesz"
03.04.2023
Katarzyna Lemanowicz

W ramach kampanii ambasadorka wystąpiła w spocie o dwóch alternatywnych światach, w których realizuje swoje marzenia.

Sara James ambasadorką kampanii PUMA - "Nie czekaj aż dorośniesz"

Innowacyjność wideo polega na zestawieniu ze sobą różnych światów – realnego, w którym żyje prawdziwa Sara, z wirtualnym, gdzie bohaterką jest wirtualna Sara. Dzięki temu zabiegowi, w którym szeroko rozwinięta technologia, łączy się z klasycznym rzemiosłem kinematografii, widz obserwuje przenikające się, równoległe światy.

Video dostępne jest do obejrzenia tutaj

Znana w całej Polsce wokalistka i światowej sławy, wirtualna astronautka, koegzystują ze sobą w dwóch rzeczywistościach. Łączy je pasja, dążenie do celu i realizacja marzeń.


„Nie czekaj aż dorośniesz.” – jest hasłem kampanii i odpowiedzią Sary na zadane pytanie o najlepszą radę, jaką otrzymała w życiu. PUMA używając przykładu młodej wokalistki, przypomina, że wiek nie ma znaczenia w osiąganiu wielkich rzeczy. Zachęca do tego by nie odkładać realizacji swoich marzeń na później. Tak jak 14-latka, która dotarła do finału programu America’s Got Talent i nagrywa obecnie swoją pierwszą solową płytę.

Bohaterki spotu noszą na sobie najnowsze kolekcje PUMA, m.in. kultowy dres T7 czy granatowy set DARE TO. Wszystkie sylwetki są idealnym dopełnieniem głównego bohatera - butów PUMA Mayze. Najnowsza odsłona to model w klasycznym białym kolorze, ale z trzema różnymi wariantami detailingu.

„PUMA Mayze to buty stworzone dla tych, którzy nie boją się wychodzić poza schematy. Nasza ambasadorka Sara James jako miłośniczka streetwear’owych trendów, ceni sobie ten model za jego wyrazistość i charakter. Wygoda i styl, ale również wysoka podeszwa w modelu Mayze dają możliwość łączenia ich zarówno ze sportowymi jak i eleganckimi sylwetkami.” – mówi Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing EE PUMA.

Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie