Kobieca intuicja tematem najnowszej kampanii SHE MOVES US marki PUMA

PUMA powraca z kolejną odsłoną She Moves Us - globalnej inicjatywy mającej na celu wspieranie dziewcząt i kobiet na całym świecie.
Kobieca intuicja tematem najnowszej kampanii SHE MOVES US marki PUMA
26.10.2022
Katarzyna Lemanowicz

Tym razem marka pokazuje moc kobiecej intuicji, prezentując video z udziałem lokalnych ambasadorek: Sióstr ADiHD, Joanny Jędrzejczyk, Kasi Zillmann, Sary James oraz Ofelii.

Kobieca intuicja - najnowsza kampania SHE MOVES US marki PUMA

Akcja spotu rozgrywa się w supermarkecie, gdzie bohaterki odnajdują niematerialną nić, która łączy je wszystkie: siłę kobiecej intuicji. To właśnie na tę metafizyczną więź PUMA rzuca światło w najnowszej kampanii. „Jak to się dzieje, że myślimy o sobie w tym samym momencie? Albo że podobne rzeczy przytrafiają się nam w tym samym czasie?” – słyszymy na początku spotu.

Marka nawiązuje do tego, że sytuacje, w których kobiety potrafią zrozumieć się bez słów, nie są jedynie przypadkowym zbiegiem zdarzeń, a łączącym i umacniającym doświadczeniem, za które odpowiada właśnie kobieca intuicja.

Ofelia, która zagrała w filmie spajającą całość, tajemniczą postać kasjerki-narratorki, tak określa swój stosunek do tego trudnego do uchwycenia zjawiska: Wciąż się uczę korzystać z tego potężnego narzędzia – bo tak postrzegam kobiecą intuicję. Widzę, o ile lepsze są decyzje, które podejmuję, bo „je czuję”, bo jestem z nimi w harmonii, nawet kiedy są pozornie trudne. Czuję tę intuicję właśnie w tych chwilach, kiedy stoję przed ciężkim wyborem, a mimo to czuję spokój związany z tym, jak zamierzam postąpić. Wciąż odkrywam tę magiczną moc – bo jest w niej coś magicznego, takie trzecie oko, które widzi więcej. Czasem jeszcze zdarza mi się nie uwierzyć intuicji w 100%, słucham głosu rozsądku albo otoczenia, które oczywiście nie zawsze są złe, ale zawsze później myślę: trzeba było postąpić, tak jak „czułam”.

Jak dużą rolę odgrywa kobieca intuicja w życiu ambasadorek She Moves Us?

Sara James: Ogromną! Towarzyszy mi na każdym kroku tak naprawdę, czasami nawet sama nie zdaję sobie sprawy, że się nią kieruję i to pokazuje jej siłę.

Joanna Jędrzejczyk: Bardzo dużą! Przez wiele lat uczyłam się tej ukrytej broni, którą ma każda z nas. Tak naprawdę ciężko było jej zaufać, a powinnyśmy to robić, bo intuicja to niewidzialna siła kobiet – jest zarówno bronią, jak i tarczą. Pozwala mi się rozwijać, pozwala mi iść pewnym krokiem, gdy jestem na szpilkach, gdy podejmuje biznesowe decyzje, ale także te trudne, życiowe.

Siostry ADiHD: Kobieca intuicja w naszym życiu odrywa bardzo znaczącą rolę. Często to właśnie tylko ona kieruje naszymi wyborami życiowymi czy biznesowymi.

Zapytane o to, kiedy najbardziej odczuwają moc kobiecej intuicji odpowiadają:

Joanna Jędrzejczyk: W zasadzie to zawsze. Tak jak wspominałam, intuicja jest także naszą tarczą, dlatego kiedy czuję się niepewna, kiedy jestem w trudnej sytuacji, gdy mam trudną decyzję do podjęcia, to czuję, że intuicja jest jak mój anioł, którego staram się słuchać. To zaglądanie w głąb siebie, słuchanie swoich myśli i swojego serca. Intuicja jest naszym sprzymierzeńcem, dlatego powinniśmy uczyć się słuchania i korzystania z niej jak najczęściej.

Sara James: Moja intuicja powala mi mocno wierzyć w to, że droga, którą sobie wybrałam jest dla mnie stworzona. Można chyba powiedzieć, że każdego dnia odczuwam, jak dodaje mi skrzydeł.

Katarzyna Zillmann: Odczuwam ją na najbardziej w momencie, kiedy przekraczam granice swojego ciała. To właśnie intuicja podpowiada mi jak daleko mogę zajść, pomimo bólu.

Siostry ADiHD: Kiedy obie odczuwamy dokładnie tak samo. Kiedy obie intuicyjnie się zgrywamy.

Video spot dostępny jest tutaj. Kampanii towarzyszy także sesja zdjęciowa z udziałem lokalnych ambasadorek She Moves Us, które pozują na tłach symbolizujących aurę - odzwierciedla ona nienamacalność zjawiska, jakim jest kobieca intuicja.

PUMA celebruje kobiecość poprzez platformę She Moves Us już od kilku sezonów. Jej globalnymi ambasadorkami są m.in.: Dua Lipa, światowa artystka muzyki pop czy modelka Winnie Harlow. Inicjatywa ma na celu zachęcić dziewczynki i młode kobiety do dzielenia się swoimi historiami oraz do połączenia sił na rzecz walki o prawa kobiet. PUMA współpracuje z partnerami i organizacjami, by przełamywać bariery uniemożliwiające dziewczynkom spełnianie swoich zawodowych marzeń. Jednym z nich jest organizacja Women Win, która poprzez sport wspiera dziewczęta i kobiety na całym świecie.

 

Materiał partnera

Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie