Miejski styl z mocnym akcentem – kampania Sinsay Street Signal

Nowa propozycja marki Sinsay to kolekcja inspirowana modą ulicy. Street Signal to przede wszystkim mocne uderzenie koloru – dzięki soczystym barwom ubrania nabrały niepowtarzalnego charakteru.
Miejski styl z mocnym akcentem – kampania Sinsay Street Signal
fot. Natalia Radulska
03.10.2022
Katarzyna Lemanowicz

Sesja zdjęciowa zrealizowana na ulicach Mediolanu świetnie oddaje silny charakter stylizacji. Podstawą kolekcji są jesienne barwy ziemi, którym towarzyszą mocne, limonkowe i soczyście pomarańczowe akcenty, nie zabraknie tu też czerni, beżu i odrobiny kobaltu.

Kampania Sinsay Street Signal - sprawdź szczegóły

Dużą rolę odgrywają też printy zwierzęce oraz weve’y. W tej typowo jesiennej kampanii znajdziesz wyróżniające się okrycia wierzchnie: marynarki, ale także duże, pikowane kamizelki i kurtki (od 99,99 PLN). Nie mogło zabraknąć też hitu ostatnich sezonów – spodni typu flare, w wielu odsłonach (od 59,99 PLN).

Na chłodniejszą pogodę znajdą się także ciepłe, mięsiste swetry i bluzy, utrzymane w tonacji charakterystycznej dla kampanii. Marka proponuje też kurtki i akcesoria podszyte futerkiem, ramoneska z futerkiem od 179,99 PLN.

Ulicznego klimatu nadają kolekcji funkcjonalne dodatki. Sztyblety na grubej podeszwie i buty w militarnym stylu (od 139,99 PLN) świetnie sprawdzą się pośród jesiennej aury.

Wodoodporne, solidne obuwie to podstawa na deszczowe dni, a w tym sezonie zestawiamy je zarówno z sukienkami i spodniami. Modułowe torebki z kieszeniami cargo są nie tylko pojemne, ale też niezwykle stylowe. Nie zapominajmy o cieplejszych elementach garderoby – czapki i szaliki (od 39,99 PLN) to niezbędny element warstwowych stylizacji.

Możesz postawić na modele jednokolorowe lub przyciągające wzrok akcesoria w monochromatyczne wzory.

Zobaczcie wideo promujące najnowszą kolekcję marki Sinsay

 

Zobaczcie, na które perełki z kolekcji Sinsay postawiły Ambasadorki marki Sinsay: Natasza Urbańska, Marika Jóźwiak i Klaudia Halejcio.

 

Credits:

Produkcja: Visual Crafters (Łukasz Lewandowski, Agata Śliwicka)

Producent Sinsay: Jaśmina Sołtysiak

Art Direction: Piotr Przewodowski

Fotograf: Natalia Radulska

Asystent foto: Wojtek Buczek

Reż/op: Janek Pietrzak

VIdeo Art Director: Ilona Matsiyeuskaya

Stylistka: Natalia Knuta-Topolska

Asystent Stylisty: Małgorzata Bartoń

MUA: Magdalena Gołębiowska

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie