Sesja zdjęciowa zrealizowana na ulicach Mediolanu świetnie oddaje silny charakter stylizacji. Podstawą kolekcji są jesienne barwy ziemi, którym towarzyszą mocne, limonkowe i soczyście pomarańczowe akcenty, nie zabraknie tu też czerni, beżu i odrobiny kobaltu.
Dużą rolę odgrywają też printy zwierzęce oraz weve’y. W tej typowo jesiennej kampanii znajdziesz wyróżniające się okrycia wierzchnie: marynarki, ale także duże, pikowane kamizelki i kurtki (od 99,99 PLN). Nie mogło zabraknąć też hitu ostatnich sezonów – spodni typu flare, w wielu odsłonach (od 59,99 PLN).
Na chłodniejszą pogodę znajdą się także ciepłe, mięsiste swetry i bluzy, utrzymane w tonacji charakterystycznej dla kampanii. Marka proponuje też kurtki i akcesoria podszyte futerkiem, ramoneska z futerkiem od 179,99 PLN.
Ulicznego klimatu nadają kolekcji funkcjonalne dodatki. Sztyblety na grubej podeszwie i buty w militarnym stylu (od 139,99 PLN) świetnie sprawdzą się pośród jesiennej aury.
Wodoodporne, solidne obuwie to podstawa na deszczowe dni, a w tym sezonie zestawiamy je zarówno z sukienkami i spodniami. Modułowe torebki z kieszeniami cargo są nie tylko pojemne, ale też niezwykle stylowe. Nie zapominajmy o cieplejszych elementach garderoby – czapki i szaliki (od 39,99 PLN) to niezbędny element warstwowych stylizacji.
Możesz postawić na modele jednokolorowe lub przyciągające wzrok akcesoria w monochromatyczne wzory.
Zobaczcie wideo promujące najnowszą kolekcję marki Sinsay
Zobaczcie, na które perełki z kolekcji Sinsay postawiły Ambasadorki marki Sinsay: Natasza Urbańska, Marika Jóźwiak i Klaudia Halejcio.
Credits:
Produkcja: Visual Crafters (Łukasz Lewandowski, Agata Śliwicka)
Producent Sinsay: Jaśmina Sołtysiak
Art Direction: Piotr Przewodowski
Fotograf: Natalia Radulska
Asystent foto: Wojtek Buczek
Reż/op: Janek Pietrzak
VIdeo Art Director: Ilona Matsiyeuskaya
Stylistka: Natalia Knuta-Topolska
Asystent Stylisty: Małgorzata Bartoń
MUA: Magdalena Gołębiowska