W nowej kolekcji wykorzystano najnowsze innowacje w obszarze materiałów oraz elementów konstrukcyjnych i stworzono biustonosze dedykowane różnym dyscyplinom sportowym.
Staniki Everyday przeznaczone są do delikatnego ruchu i codziennych aktywności, Studio to biustonosze dedykowane jodze, pilatesowi oraz innym aktywnościom o niskiej lub średniej intensywności. Z kolei staniki Train zapewniają lepsze wsparcie podczas zajęć HIIT i sportów o większej intensywności, a biustonosze Run to odpowiedź adidas na potrzeby biegaczek, które potrzebują najwyższego poziomu wsparcia piersi.
W ramach strategii zrównoważonego podejścia firmy adidas, każda linia została wykonana częściowo z materiałów pochodzących z recyklingu.
Zgodnie z hasłem kampanijnym Wsparcie to podstawa, adidas poza wsparciem w postaci szerokiej, inkluzyjnej gamy produktów, oferuje profesjonalne wsparcie dla swoich konsumentek – na czas trwania kampanii w sklepach stacjonarnych marki będą przeszkoleni pracownicy w białych koszulkach, którzy pomogą w doborze odpowiedniego biustonosza.
Dodatkowo, od 14 lutego będzie można umówić się na wizytę na konkretną godzinę w Warszawie w Złotych Tarasach, za pomocą adidas app. Sklepy w Warszawie i w wybranych sklepach stacjonarnych w Polsce będą również wyposażone w dedykowaną kobietom kabinę w przymierzalni, w której konsumentki znajdą jednorazową miarkę do brafittingu, dzwoneczek do wzywania obsługi, oraz grafikę pomagającą w dobraniu odpowiedniej miseczki i rozmiaru, krok po kroku.
BRA FINDER - dowiedz się szczegółów
Ponadto, już od 9 lutego dostępne będzie narzędzie online -
Bra Finder, które pozwoli wybrać dopasowany biustonosz sportowy bez wychodzenia z domu. Po serii krótkich pytań narzędzie wskazuje na model stanika, który najlepiej odpowie na nasze potrzeby.