Nostalgiczny nastrój z nutą podróżniczej adrenaliny – tak House wita jesień w swojej nowej kampanii

Coraz chłodniejsza pogoda może nie sprzyja już wieczornym wypadom na rower czy ognisko, ale kusi za to pięknem natury i innymi przygodami.
Nostalgiczny nastrój z nutą podróżniczej adrenaliny – tak House wita jesień w swojej nowej kampanii
08.11.2021
Katarzyna Lemanowicz

Wycieczkom i spacerom służą wyjątkowe okoliczności przyrody: góry i jesienne wschody słońca gdzieś na szlaku; jeziora, strumienie, polany i lasy, które przybierały już ciepłą i chyba swoją najpiękniejszą paletę barw.

Najnowsza kampania marki HOUSE - poznaj szczegóły

Nastrój Autumn Ramble jest sentymentalny, ale w ten pozytywny sposób. Kampania ma podkreślać więź z naturą i inspirować do jesiennych wycieczek, po których wraca się zmęczonym i rumianym od wiatru, chłodu i emocji, ale i spełnionym, a przed oczami ma się wizję gorącego kakao i serialu.

Sesja HOUSE

Idea kolekcji została zawarta w miękkich, przyjemnych fakturach: modnych kurtkach, polarach „barankach”, pikowanych spodniach i ciepłych bluzach. Współgrają z nimi kolory ziemi: beże, brązy, khaki.

Sesja HOUSE

Uzupełnienie stanowią niebanalne akcesoria – bucket hats i rękawiczki w zupełnie nowej odsłonie. Ubrania zostały stworzone tak, aby umożliwić skomponowanie wygodnej stylizacji do spędzania czasu na świeżym powietrzu, ale też outfitu bardziej dziewczęcego czy typowo miejskiego.

Sesja HOUSE

Zdjęcia oraz film promocyjny zostały zrealizowane w Tatrach; można je zobaczyć w lookbooku marki na www.housebrand.com.

Tej jesieni House zaprasza na wspólny spacer!

Sesja HOUSE

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie