Co wspólnego mają surowy, islandzki krajobraz z marką BORN2BE?

Islandia– kraina lodu i nieskazitelnej natury. Dzika i zachwycająca, a jednocześnie pełna sprzeczności wyspa.
Co wspólnego mają surowy, islandzki krajobraz z marką BORN2BE?
12.10.2021
Katarzyna Lemanowicz

Ten nietuzinkowy, wyjątkowy klimat Islandii ujmuje spokojem i ucieczką od miejskiego zgiełku. Surowość islandzkiego krajobrazu stała się więc idealnym tłem dla twórców najnowszej kampanii Senses marki BORN2BE.

SENSES - najnowsza kampania marki BORN2BE - poznaj szczegóły

Ch­łod­na ko­lo­ry­sty­ka wyspy i nieco surrealistyczna natura two­rzą wyjątkową sce­ne­rię- idealnie współgrającą z je­sien­no-zi­mo­wą li­nią Born2be. Najnowsza kampania SENSES to przeniesienie się do świata zmysłów i poszukiwanie harmonii w miejscu, gdzie najpełniej czuć bliskość z naturą. Islandia staje się więc nie tylko tłem do realizacji kampanii, ale również pewnego rodzaju alegorią nostalgii i romantyczności. SENSES to trzy rozdziały opowieści o  podróży po Islandii -o nieco onirycznym klimacie niemal jak z filmów Wesa Andersona.

Kampania SENSES

Topmodelka - Maja Salamon twarzą najnowszej kampanii marki BORN2BE

Twarzą kampanii marki BORN2BE została światowej sławy topmodelka Maja Salamon- znana z pokazów dla luksusowych domów mody. Na swoim koncie ma okładki dla L’offcielHarper’s Bazaar czy Vogue. Jej eteryczna uroda zachwyca w kampanii BORN2BE i idealnie komponuje się z surrealistycznym klimatem wyspy. Wzrok przyciąga również model Sebastian Stemplewski, znany z udziału w kampanii dla luksusowej marki J.W. Anderson.

Kampania SENSES

Na sezon jesień/zima marka przygotowała stylizacje inspirowane światowymi trendami z zachowaniem motywu multifunkcjonalności. Dominują więc wygodne i minimalistyczne propozycje. Warstwowość stylizacji oraz stonowana kolorystyka pierwszej odsłony nawiązują do znanego, skandynawskiego new nordic, które były jednocześnie jednym z inspiracji do stworzenia kampanii SENSES.

Kampania SENSES

W najnowszej linii marki BORN2BE możemy znaleźć m.in. pikowane kamizelki i kurtki, dzianinowe sukienki oraz nawiązujące do lat siedemdziesiątych spodnie z szeroką nogawką. W ofercie marki znalazły się również sznurowane, grungowe botki, eleganckie mokasyny, a dla miłośników luźnego, miejskiego stylu czekają oldschoolowe buty sportowe z wysoką cholewką, które w tym sezonie powracają w wielkim stylu.

Efekty  kampanii Senses dostępne  na www.born2be.pl!

 

photographer: Borys Synak / @boryssynak

photographer's assistant: Aleksander Balcerek / @calywskowronkach

cinematographer: Aleksander Ryżow / @ryzow

stylist: Anna Akińcza / @akinczaanna

hair&mua: Łucja Siwek / @siwekmakeup

models: Maja Salamon / @maja_salamon @divisionmodel

Sebastian Stemplewski / @sebastianstemplewski_03 @uncovermodelswarsaw

creative director, production: Oskar Kacprzak / @oskar.kacprzak

 support production: Angelika Kubak / @endzi.kubak

art director, backstage: Piotr Majcher / @peter_majcher

pr: Karolina Rowińska / @karolina_rowinska

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie