Kampania COS na wiosnę/lato 2021 zachwyca klasyką!

Nawiązanie do współpracy z marką YUMA LABS - tworząc jednocześnie okulary przeciwsłoneczne z recyklingu.
Kampania COS na wiosnę/lato 2021 zachwyca klasyką!
fot. Karim Sadli
16.03.2021
Katarzyna Lemanowicz

Tworząca w Londynie marka COS ma przyjemność przedstawić swoją wizję sezonu wiosna-lato 2021:
optymistyczne spojrzenie na życie planety, jej mieszkańców i kolejnych pokoleń.

Kampania COS wiosna/lato 2021- poznaj szczegóły

Podstawą nowej kolekcji marki jest szlachetna klasyka garderoby: od garniturów przez lekkie dzianiny
po sportowe marynarki. W projektach zastosowano materiały pozyskane z przyjaznych środowisku
źródeł. To m.in. ubrania z organicznej bawełny, biżuteria z przetworzonych wieczek po jogurcie i
bezszwowe dzianinowe komplety, produkowane w procesie zero-waste. Wszystkie zaprojektowano z
myślą, by mogły przez wiele sezonów trwać wśród noszących je osób.

COS - kampania na wiosnę/lato 2021
Na trasie nieustającej podróży ku zamknięciu obiegu surowców w modzie, marka COS nawiązała
współpracę z antwerpską marką Yuma Labs.

Kampania COS

Efektem spotkania jest pierwsza kolekcja okularów przeciwsłonecznych COS – starannie wyprodukowane przez Yuma Labs wykonane są w 100% z surowców z recyklingu.

Kampania COS - wiosna 2021

Każdy model linii COS x Yuma Labs powstał z myślą o ponownym przetworzeniu: gdy ich czas obiegnie końca, okulary łatwo rozmontowują się na części, by każdy ich element poddać dalszej obróbce. Ofertę tworzą cztery neutralne płciowo modele, w kolorach dostępnych wyłącznie w COS.

Kampania COS

Zdjęcia: Karim Sadli

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie