Lady Gaga wczoraj udostępniła film na Instagramie, na którym otwiera popularne ciastka Oreo. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że sygnowane są one nazwiskiem gwiazdy, a całość nawiązuje do jej nowego albumu Chromatica.
Zobacz więcej: Polka uczestniczy przy tworzeniu „The Crown”!
Lady Gaga wydała swój najnowszy album Chromatica, który promuje piosenką „Stupid Love”. Melodia utrzymana jest w klimacie, który znamy z lat 80. a choreografię można śmiało porównać do znanego wszystkim „Thriller” Michaela Jacksona. Jednocześnie marka Oreo zaprosiła piosenkarkę do współpracy, dzięki czemu wspólnie promują album i słodkości. Limitowana seria Oreo Chromatica szatą graficzną nawiązuje do całego albumu Lady Gagi, którego kolorami przewodnimi są róż i zieleń - szczególnie widoczne w piosence ,,Stupid love”.
Specjalną edycję Lady Gaga x Oreo będzie można kupić za granicą już po nowym roku. Zapytaliśmy o plany dotyczące Polski koncern Mondelēz International. Odpowiedź, jaką otrzymaliśmy.
,,Cieszymy się ze współpracy naszej kultowej marki Oreo ze światową gwiazdą muzyki pop Lady Gagą. Nie wykluczamy, że produkt w zmienionej szacie graficznej opakowania trafi do sprzedaży u wybranych partnerów także w Polsce. [Jednak - przy.red.] nasze plany dot. Polski jeszcze się klarują, więc na ten moment nie jesteśmy w stanie potwierdzić [czy produkt trafi do polskich sklepów-przyp.red.]”
Czy Polacy będą mieli okazję spróbować ciastek sygnowanych nazwiskiem gwiazdy? Trzymamy kciuki!
Wyświetl ten post na Instagramie.
Wyświetl ten post na Instagramie.