- Przy powstawaniu konceptu VeGaya długo szukałyśmy idealnego rozwiązania, które w jak najmniejszym stopniu wpłynie na środowisko. Ostatecznie zdecydowałyśmy się na szkło, ponieważ jest materiałem, który można wielokrotnie recyklingować. Dodatkowo zachęcamy użytkowników VeGaya, aby wykorzystywali opakowania po swoich kosmetykach ponownie (chociażby do przechowywania), oddawali do sklepów Kontigo (wykorzystamy je ponownie, a przy okazji można otrzymać zniżkę na zakup kolejnego produktu marki) lub ewentualnie wyrzucali do odpowiednich pojemników (na wewnętrznej stronie kartoników opisałyśmy, co należy zrobić z opakowaniami i wszystkimi ich elementami, takimi jak pompki czy atomizery, ponieważ wiemy, że niejednokrotnie sprawia to problem). Do zapakowania produktów użyłyśmy ekologicznych kartoników, przy pozyskaniu których nie naruszono naturalnych bogactw i struktury lasów (są certyfikowane przez FSC). Nadają się też one do recyklingu. Do druku zostały użyte farby niskomigracyjne, które nie emitują szkodliwych lotnych związków chemicznych - komentują twórczynie marki VeGaya.