Największe zimowe wydarzenie ruszyło w trasę!

Razem ze swoim łyżwiarskim teamem instruktorów, dedykowanymi lodowymi atrakcjami, pod czujnym okiem pomysłodawcy konceptu (TESTA AGENCY), w dwa miesiące odwiedzi aż 10 lokalizacji.
Na każdym z lodowisk przez dwa dni - Zimowy PGE Narodowy oferować będzie swoje łyżwiarskie know how i atrakcje dla wszystkich szukających miejskich, rodzinnych rozrywek podczas ferii. Potrafimy łączyć wiedzę i zabawę od lat!
"Wielu zastanawiało się, czy Zimowy Narodowy odbędzie się w znanej wszystkim formie. W tym roku ponownie miasteczko nie mogło stanąć w dotychczasowej lokalizacji. Postanowiliśmy stworzyć alternatywę, również dla tych, którzy o Zimowym słyszeli, ale wyprawa do Warszawy była dla nich zbyt odległa. Teraz mogą znaleźć najbliższą im lokalizację, razem z nami i naszymi partnerami, zakochać się w łyżwach." - mówi Katarzyna Ziemska, CEO TESTA AGENCY.
Uczestnicy mogą liczyć na wyspecjalizowaną kadrę instruktorską w ramach 3 cykli tematycznych, którym towarzyszyć będą animacje na lodowisku i w strefie zabawy, a także konkursy, zabawy i popularne tworzenie gifów:
Zajęcia dla najmłodszych, dzięki którym pewniej postawią swoje pierwsze kroki na łyżwach. PGE jako sponsor Polskiego Związku Łyżwiarstwa Figurowego i Polskiego Związku Łyżwiarstwa Szybkiego, wie że aktywność fizyczna wśród dzieci jest ważna nie tylko latem, lecz także zimą.
Aktywność w ramach programu promującego ruch - “Dobra drużyna PZU”. Warsztaty przeznaczone dla młodzieży, których zadaniem jest zachęcenie do wejścia w nową formę aktywności fizycznej.
Popularna na Zimowym, lodowa dyskoteka w rytm największych, aktualnych hitów stacji 4FUN.TV.
Za nami Kielce i Gorzów. Przed Zimowy PGE Narodowy jeszcze:
Tegoroczną odsłonę wydarzenia wspierają - sponsor tytularny PGE i partner PZU. Od lat zaangażowani w działania propagujące ruch w różnych dyscyplinach sportu wśród dzieci i młodzieży.
Szczegóły dostępne na - www.zimowynarodowy.pl
Bądź na bieżąco - www.facebook.com/zimowy.narodowy i www.instagram.com/zimowynarodowy