Koniec z wyrzucaniem plastikowych butelek. Barbara Kurdej-Szatan pokazuje, jak łatwo zadbać o planetę

Head&Shoulders, Pantene, Herbal Essences i Aussie połączyły siły, aby pomóc konsumentom dokonywać zrównoważonych wyborów dotyczących ważnego elementu stylu życia, jakim jest codzienna pielęgnacja. Od teraz nie musisz wybierać pomiędzy dobrem planety a pięknymi włosami.
Niedawno Barbara Kurdej-Szatan, ambasadorka H&S, opublikowała na swoim instagramowym koncie krótki filmik, w którym prezentuje znakomity sposób na zaoszczędzenie naszej planecie wielu ton zbędnego plastiku. Rozwiązaniem prezentowanym przez aktorkę są wprowadzone niedawno aluminiowa butelka oraz opakowanie uzupełniające, które według Procter & Gamble pozwolą zredukować zużycie plastiku o 60% i w pełni nadają się do recyklingu.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Jak możemy dowiedzieć się z posta Barbary Kurdej-Szatan, aluminiowe butelki i opakowania uzupełniające pozwolą na wyprodukowanie w Europie o 300 000 000 butelek plastikowych mniej, co przekłada się na zaoszczędzenie aż 10 000 ton pierwotnego plastiku rocznie! Imponujące, prawda?
Nowe butelki to nie tylko gest w stronę środowiska, ale także ładny dodatek do naszej łazienki. Na pewno korzystacie z opakowań uzupełniających. Który z produktów Procter & Gamble wybieracie?
System wielokrotnego uzupełniania to tylko jedna z wielu inicjatyw Head&Shoulders zmierzających w kierunku ochrony środowiska. Marka angażuje się również w tematy istotne dla środowiska. Z okazji obchodzonego dzisiaj Dnia Oceanów jako przykład takich działań warto wspomnieć wprowadzenie na rynek szamponów w butelce częściowo wykonanej z plastikowych odpadów zebranych na oceanicznych plażach Europy. Wprowadzeniu produktu na polski rynek towarzyszyły inicjatywy mające na celu zwiększenie świadomości konsumentów na temat recyklingu plastikowych odpadów.
Wspólnie z siecią Carrefour oraz Fundacją Nasza Ziemia marka Head&Shoulders angażowała też konsumentów do włączenia się w akcje sprzątania linii brzegowych polskich rzek, jezior i Bałtyku. Podczas jednego z eventów zebrano ponad 230 kg odpadów nadających się do recyklingu!
Brawo, Head&Shoulders!
Materiał promocyjny