ADIDAS inspiruje świat - "Impossible Is Nothing"!

Za pośrednictwem 20 filmów opowiedziane zostają pełne energii, osobiste historie, pokazane poprzez wyjątkowe, prywatne nagrania światowych gwiazd sportu i kultury takich jak Beyoncé, Paul Pogba, Tiffany Abreu, Mohamed Salah, Siya Kolisi czy Nneka Ogwumike
ADIDAS inspiruje świat - "Impossible Is Nothing"!
adidas
22.04.2021
Katarzyna Lemanowicz

Seria filmów doskonale ilustruje podejście marki – Impossible Is Nothing – którego sercem jest postrzeganie możliwości z optymizmem, aby wspólnie tworzyć lepszą przyszłość dla wszystkich ludzi na świecie.

Poza globalnymi filmami, marka adidas prezentuje także polską odsłonę kampanii, w której udział biorą lokalne gwiazdy takie jak Ewa Chodakowska czy Zuza Kołodziejczyk. adidas chce poszerzać granice ludzkich możliwości, aby jednoczyć ludzi poprzez sport, a także promować ideę stworzenia świata, opartego o zasady zrównoważonego rozwoju.

Marka adidas przedstawia ewolucję swojej wieloletniej filozofii Impossible Is Nothing

DOSTRZEGANIE MOŻLIWOŚCI – jak zostało to ujęte w serii wyrazistych i poruszających filmów – opiera się o buntowniczy optymizm, będący fundamentem głównego celu adidas, jakim jest zmiana życia poprzez sport.
Dla marki adidas, Impossible Is Nothing to sposób patrzenia na świat poprzez możliwości widziane tam, gdzie inni widzą niemożliwe. Jest to nastawienie dzielone przez społeczność i jej partnerów. Stworzone na tę okazję treści są jednymi z najambitniejszych, jakie marka stworzyła dotychczas. Wykorzystując dokumentalistyczny styl domowych nagrań, seria prezentuje nieznane wcześniej strony niektórych z najczęściej pokazywanych osobistości na świecie, co było możliwe dzięki zaangażowaniu ich przyjaciół oraz innych sportowców, a także upublicznieniu nieznanych wcześniej nagrań archiwalnych.

Prezentując niepublikowane wcześniej nagrania wyjątkowo intymnych chwil, seria podąża za wydarzeniami świata sportu i kultury, pokazując jak optymizm i działanie ukształtowały życie ich bohaterów. Eksplorując wyobrażenia, jakie mieli na temat swojej przyszłości, dostrzegając możliwości i zamieniając je na czyny, seria honoruje osoby z wyjątkową charyzmą, które przeszły do historii na globalnej scenie.

adidas inspiruje!

Co jeszcze istotniejsze, jej celem jest zainspirowanie innych, aby dostrzegali i wykorzystywali swoje możliwości, wzmocnieni kolekcją czysto ludzkich historii, będących dowodem na to, ile można osiągnąć dzięki optymizmowi.
W nagraniach wystąpili globalni ambasadorzy adidas, tacy jak Beyoncé czy Mohamed Salah. Beyoncé dostrzegła możliwość zaproszenia wszystkich do odnalezienia swojego własnego głosu. Jej platforma pełni funkcję sceny, na której celebrowana jest różnorodność. Mohamed Salah zobaczył możliwość bycia kimś więcej niż piłkarzem. Zobaczył, że może zachęcać innych to zmieniania świata poprzez sport, do budowania lepszej przyszłości.

W kampanii udział wzięły także inne osoby związani z marką adidas, doskonale znane polskim fanom i kibicom, a wśród nich takie postacie, Ewa Chodakowska, Dominika Stelmach, Jakub Moder czy Zuza Kołodziejczyk. Każde z nich opowiada swoją historię dostrzegania możliwości tam, gdzie innym wydaje się to niemożliwe. Przykładem takiej postawy jest historia Zuzy Kołodziejczyk, która dostrzegła możliwość wykorzystania swojej popularności w nieoczywisty sposób, aby mierzyć się z ważnymi społecznie tematami.

Pokazując jak w jaki sposób to nastawienie funkcjonuje w DNA marki adidas, część filmów eksploruje zagadnienie innowacyjnego designu – wyobrażenia sobie na nowo czym może być buty przeznaczony do bicia rekordów świata poprzez projekt adizero Adios Pro albo w jaki sposób można pomóc walczyć z plastikowymi odpadami, o czym świadczy współpraca z Parley.
Dostrzegając możliwości z optymizmem, adidas odsłonił plany dotyczące trzech strategicznych obszarów tworzenia lepszej przyszłości przez sport – zrównoważony rozwój, wiarygodność i otwartość.

Możliwość zbudowania bardziej zrównoważonej przyszłości

Poprzez zobowiązanie, aby do 2024 roku całkowicie zrezygnować z dziewiczego poliestru i wykorzystywać jedynie poliester pochodzący z recyklingu we wszystkich produktach adidas.
Możliwość jednoczenia i włączania wszystkich ludzi w sport, co wiąże się rozszerzeniem kontraktu adidas z UEFA o Mistrzostwy Europy Kobiet oraz rozgrywki kobiecej Ligi Mistrzów.
Możliwość rozwijania innowacji, jakie nie były wykorzystywane nigdy wcześniej i wykraczanie jeszcze dalej naprzód, łączące się z wykorzystaniem potencjału technologii druku 3D do produkcji podeszw w modelu 4DFWD i kolejnych produktach, tworzonych w kolaboracji z Allbirds.
Seria odcinków ukazuje się 19 kwietnia, a kolejne epizody pokazywane będą przez całą wiosnę i lato. Sprawdź jeszcze więcej możliwości na kanałach @adidas oraz na stronie adidas.pl/impossibleisnothing przez cały rok 2021 i w jeszcze dalszej przyszłości.

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie