W najnowszej kampanii pt. „SHE MOVES US” marka PUMA ponownie stawia na łamanie stereotypów związanych z kobiecością, a także budowanie w kobietach poczucia siły i pewności siebie. Międzynarodowymi ambasadorkami kampanii są m.in. Dua Lipa, Cara Delevingne i Winnie Harlow.
Bohaterkami polskiej kampanii są natomiast ambasadorki Joanna Jędrzejczyk, Karolina Gilon i Carla Fernandes. Obok nich w kampanijnym video-manifeście pojawiły się także Marta Kruk – trenerka i administratorka grupy Jesteśmy Codziennie Fit z Martą!, Kinga Rajchel – psycholog, Julia „Yulia” Czub – wokalistka, administratorki Give Her A Job – Alicja Frączek i Dorota Greniuk, Girls Talk PL – Alicja Marcinkowska i Ola Gąsior oraz dziewczyny z całej Polski. Za zdjęcia i wyreżyserowanie spotu odpowiedzialne były także kobiety: reżyserka Marysia Makowska oraz fotografka Zuza Krajewska.
Spot można obejrzeć pod tym linkiem. Z powodzeniem możesz pokazać go swojej córeczce!
Polska odsłona kampanii „SHE MOVES US” opiera się na współpracy z kobiecymi grupami na Facebooku, które poruszają ważne dla nich tematy. Dziewczyny otrzymują tam wsparcie oraz zrozumienie w różnych sferach życia. PUMA wybrała kilka takich społeczności: Give Her A Job, Girls Talk PL i Jesteśmy codziennie fit z Martą!. Wspólnie z ich administratorkami zadała członkiniom grup pytanie, czy utrwalone powszechnie stereotypy dotyczące niechęci oraz wzajemnej rywalizacji między dziewczynami są prawdziwe. Użytkowniczki zdecydowanie zaprzeczyły i udowodniły, że kobiety potrafią się wzajemnie wspierać, motywować, inspirować, doceniać osiągnięcia rywalek, a także z szacunkiem reagować na swoje decyzje lub wybory.
fot. materiały prasowe
Aby wynagrodzić kobietom ich wkład i zaangażowanie w projekt, PUMA nagrodziła członkinie grup możliwością indywidualnych spotkań z psycholożkami. W ramach projektu zostanie rozdanych aż 500 godzin konsultacji, które dziewczyny będą mogły wykorzystać online lub osobiście. Wiąże się to bezpośrednio z jednym z celów kampanii – budowaniem pewności siebie w kobietach i wzajemnym wsparciem.
Wynik tego grupowego eksperymentu, a także przesłanie kampanii „SHE MOVES US”, w którym PUMA oddała głos dziewczynom, udowadniają, że największą siłę mają w sobie właśnie wtedy, kiedy szczerze i solidarnie się wspierają.
Zdecydowanie podpisuję się pod taką inicjatywą!
fot. materiały prasowe
Artykuł sponsorowany