„Nie trzeba być dużym, żeby być silnym”. Pokaż ten filmik swojej córce!

Marka PUMA stworzyła wspaniałe wideo, które daje do myślenia!
„Nie trzeba być dużym, żeby być silnym”. Pokaż ten filmik swojej córce!
fot. materiały prasowe
16.03.2021

W najnowszej kampanii pt. „SHE MOVES US” marka PUMA ponownie stawia na łamanie stereotypów związanych z kobiecością, a także budowanie w kobietach poczucia siły i pewności siebie. Międzynarodowymi ambasadorkami kampanii są m.in. Dua Lipa, Cara Delevingne i Winnie Harlow.

Bohaterkami polskiej kampanii są natomiast ambasadorki Joanna Jędrzejczyk, Karolina Gilon i Carla Fernandes. Obok nich w kampanijnym video-manifeście pojawiły się także Marta Kruk – trenerka i administratorka grupy Jesteśmy Codziennie Fit z Martą!, Kinga Rajchel – psycholog, Julia „Yulia” Czub – wokalistka, administratorki Give Her A Job – Alicja Frączek i Dorota Greniuk, Girls Talk PL – Alicja Marcinkowska i Ola Gąsior oraz dziewczyny z całej Polski. Za zdjęcia i wyreżyserowanie spotu odpowiedzialne były także kobiety: reżyserka Marysia Makowska oraz fotografka Zuza Krajewska.

Spot można obejrzeć pod tym linkiem. Z powodzeniem możesz pokazać go swojej córeczce!

„SHE MOVES US” – kobieca kampania marki PUMA

Polska odsłona kampanii „SHE MOVES US” opiera się na współpracy z kobiecymi grupami na Facebooku, które poruszają ważne dla nich tematy. Dziewczyny otrzymują tam wsparcie oraz zrozumienie w różnych sferach życia. PUMA wybrała kilka takich społeczności: Give Her A Job, Girls Talk PL i Jesteśmy codziennie fit z Martą!. Wspólnie z ich administratorkami zadała członkiniom grup pytanie, czy utrwalone powszechnie stereotypy dotyczące niechęci oraz wzajemnej rywalizacji między dziewczynami są prawdziwe. Użytkowniczki zdecydowanie zaprzeczyły i udowodniły, że kobiety potrafią się wzajemnie wspierać, motywować, inspirować, doceniać osiągnięcia rywalek, a także z szacunkiem reagować na swoje decyzje lub wybory.

fot. materiały prasowe

Aby wynagrodzić kobietom ich wkład i zaangażowanie w projekt, PUMA nagrodziła członkinie grup możliwością indywidualnych spotkań z psycholożkami. W ramach projektu zostanie rozdanych aż 500 godzin konsultacji, które dziewczyny będą mogły wykorzystać online lub osobiście. Wiąże się to bezpośrednio z jednym z celów kampanii – budowaniem pewności siebie w kobietach i wzajemnym wsparciem.

Wynik tego grupowego eksperymentu, a także przesłanie kampanii „SHE MOVES US”, w którym PUMA oddała głos dziewczynom, udowadniają, że największą siłę mają w sobie właśnie wtedy, kiedy szczerze i solidarnie się wspierają.

Zdecydowanie podpisuję się pod taką inicjatywą!

fot. materiały prasowe

 

Artykuł sponsorowany

Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie