Świąteczna akcja Answear – wybierając limitowaną kolekcję puzzli i plakatów, wspierasz dom dziecka

Inicjatywa jest pokłosiem projektu #CatchTheMoment.
Świąteczna akcja Answear – wybierając limitowaną kolekcję puzzli i plakatów, wspierasz dom dziecka
fot. materiały prasowe
10.12.2020

Czujecie już świąteczny klimat? LED-owe lampki ochoczo iskrzą w witrynach sklepowych, zachęcając was do zakupu najpiękniejszych dekoracji, które ozdobią wasze domy na nadchodzące święta? Chociaż tegoroczne święta będą zgoła inne niż wszystkie, które dotąd to jednak marka Answear nie zapomniała o tych, którzy potrzebują pomocy każdego dnia – nie tylko od święta.

Trwający wiele miesięcy projekt #CatchTheMoment, na który fani marki z wielu krajów przesyłali fotografie pokazujące ich pasje oraz ulotne, piękne momenty ze swojego życia, był dla Answear bodźcem do stworzenia kolejnego projektu. We współpracy z dwiema artystkami stworzona została kolekcja limitowana puzzli i plakatów, które wykorzystują niektóre z nadesłanych zdjęć. Kwota uzyskana ze sprzedaży tych produktów zostanie przeznaczona w całości na wybrany dom dziecka. To wyjątkowy projekt, który angażuje klientów i zaprasza ich do wspólnego działania.

fot. materiały prasowe

#CatchTheCharity, czyli pomoc najbardziej potrzebującym

Działalność Answear nie ogranicza się tylko do sprzedawania i promowania ubrań. Pracownicy marki to zespół niesamowitych, zaangażowanych osób, które mają w sobie pasję do pomagania innym. Zorganizowana przez nich akcja #CatchTheMoment cieszyła się ogromną popularnością i jej efekty będziecie mogli zobaczyć na zestawie plakatów i kolekcji puzzli, z których cały dochód będzie cieszył podopiecznych z domów dziecka w ramach akcji #CatchTheCharity.

„Pomoc domom dziecka wynika z wieloletniej tradycji pomocy takim ośrodkom, która została zapoczątkowana przez pracowników marki i przez nich samych z ogromnym sercem była prowadzona. W tym roku, jakże innym od poprzednich, chcemy zaprosić do tej akcji także naszych fanów i klientów. Przygotowane przez dwie artystki: Maję Nowakowską i Magdalenę Bażelę plakaty i puzzle są urealnieniem myśli, że każda chwila, nawet ta uwieczniona na fotografii, może stać się pretekstem do czegoś o wiele większego.” – mówi Joanna Kosman, marketing manager Answear.com.

Placówkę, do której trafi wsparcie marki Answear, mogą zaproponować klienci marki w komentarzu pod instagramowym postem dedykowanym akcji lub za pośrednictwem strony catchthecharity.answear.com/. Tam też znajdują się wszystkie informacje na temat tego wyjątkowego projektu.

fot. materiały prasowe

Wystarczy mały gest, aby podarować uśmiech.

W tym roku marka zaprasza do udziału w świątecznej akcji #CatchTheCharity. Jeśli właśnie planujecie zakup świątecznych prezentów, dorzućcie do niego puzzle czy jeden z designerskich plakatów, dzięki którym będziecie mogli wesprzeć dzieci z domu dziecka! Całkowity dochód ze sprzedaży produktów zostanie przekazany do wybranej placówki, którą mogą podpowiedzieć klienci marki.

Plakaty i puzzle można zakupić w symbolicznych cenach pod adresem: answear.com/p/specjalne/answear-catchthecharity-122020.

fot. materiały prasowe

Świąteczne wsparcie domów dziecka od Answear

Przez ostatnie lata marka nieraz wspierała domy dziecka, nie tylko przekazując im piękne zabawki i pluszowe misie, ale także dbając o polepszenie warunków bytowych podopiecznych. Uśmiech dzieci, łzy radości w maleńkich oczach dały pracownikom Answear jasno do zrozumienia, że zawsze warto pomagać. Czy w tym roku dołączysz i wesprzesz akcję? Pomaganie może być wielką i wspaniałą sztuką!

 

#WeAreTheAnswear

 

ANSWEAR.com to pierwszy polski sklep multibrandowy, który oferuje szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 300 światowych marek. Powstał w grudniu 2010 roku, a pełną parą ruszył w lutym 2011 roku. Trzy lata później ANSWEAR rozpoczął swoją działalność w Czechach i na Słowacji, by już w 2015 roku uruchomić sklepy na Ukrainie i w Rumunii, a kolejne na Węgrzech i Bułgarii.

Answear to marka dialogu – słuchająca swoich klientów, ale także reagująca na szeroko pojętą zmianę, nadająca tematy do dyskusji i pokazująca, że moda nie ma wieku, jest stanem ducha i sposobem widzenia rzeczywistości przez pryzmat określonych życiowych wartości.

 

Artykuł sponsorowany

Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie