„Ubrania od Serca” dla dzieci z domów dziecka. Sukces 3. edycji programu charytatywnego

Przeczytaj o tegorocznej, a zarazem rekordowej 3. edycji wspaniałej kampanii marki Vizir i Towarzystwa Nasz Dom.
„Ubrania od Serca” dla dzieci z domów dziecka. Sukces 3. edycji programu charytatywnego
fot. istock.com
18.06.2020

Duże potrzeby małych ludzi

Wygląd jest jednym z elementów, poprzez który wyrażamy siebie i pokazujemy swoją osobowość. Rzutuje on na samopoczucie oraz na to, czy czujemy się sami ze sobą dobrze i atrakcyjnie. Ma także odzwierciedlenie w postrzeganiu nas przez innych ludzi. Dla dzieci i ich rówieśników ma to szczególne znaczenie. To, czy dziecko czuje się akceptowane w grupie, często jest dyktowane jego wyglądem. Dlatego z pozoru proste rzeczy, tak jak decyzje dotyczące zakupu konkretnej bluzki lub spodni, mogą mieć daleko idące skutki przejawiające się w samoocenie dziecka.

„Ubrania od Serca” – kampania marki Vizir i Towarzystwa Nasz Dom

Z myślą o potrzebach dzieci z domów dziecka, marka Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom, działającym w ramach Funduszu Korczaka, zorganizowała akcję „Ubrania od Serca”.

Jest to coroczny program, który ma na celu wsparcie dzieci mieszkających w domach dziecka poprzez umożliwienie im samodzielnego wyboru i zakupu wymarzonych ubrań. Podopieczni placówek, jak wszystkie dzieci, odczuwają potrzebę integracji z grupą i nie wyróżniania się wyglądem. Dzięki otrzymanym voucherom dzieci będą mogły je zaspokoić, zyskując możliwość pójścia do sklepu i samodzielnego wyboru ubrań, w których będą czuli się pewnie i ładnie. Dołączyć do akcjimoże absolutnie każdy – wystarczy kupić wybrane produkty Vizir w czasie trwania programu „Ubrania od Serca”.

fot. materiały prasowe

Wyniki 3. edycji programu „Ubrania od Serca” potwierdziły, że wy, jako konsumenci, potraficie spełniać marzenia! W ramach trzech edycji już ponad 5 300 voucherów na zakup wymarzonych ubrań jest przekazanych  dla dzieci z domów dziecka. To się udało wyłącznie dzięki zaangażowaniu Polaków o dobrych sercach.

fot. materiały prasowe

 „To naprawdę duże wsparcie dla placówek i ich podopiecznych. Ten z pozoru mały gest pozwala dzieciom nie tylko nabyć ubrania, ale także samodzielnie podjąć decyzję i poprzez wybór stroju wyrazić siebie. Placówki są finansowane przez samorządy, co niestety często ogranicza realizację potrzeb poszczególnych dzieci, dlatego pomoc skierowana bezpośrednio do każdego dziecka jest bardzo doceniana. Program „Ubrania od serca” cieszy się dużym zainteresowaniem, o czym świadczą tysiące zgłoszeń, które spływają do nas co roku.” – mówi Elżbieta Prządka, koordynator ds. współpracy z partnerami zewnętrznymi Towarzystwa Nasz Dom.

fot. materiały prasowe

Niedawno zakończyła się 3. edycja programu, w ramach której zebrane zostały środki na ufundowanie 2552 voucherów. Kolejna więc grupa ponad 2,5 tys dzieci z domów dziecka będzie miała możliwość  samodzielnego wyboru  wymarzonych ubrań. Jest to rekordowy rok zarówno ze względu na ilość voucherów, ale także liczbę zgłoszeń (ponad 2100 dzieci z domów dziecka zgłosiło chęć udziału w programie). Wyniki tegorocznej edycji przeszły najśmielsze oczekiwania, dlatego Towarzystwo Nasz Dom będzie organizowało dodatkowy nabór wniosków, aby wszystkie vouchery trafiły w ręce dzieci. Środki zostały zebrane dzięki zaangażowaniu konsumentów i zakupom produktów marki Vizir w okresie 1 marca – 31 maja br. 

fot. materiały prasowe

Kupując – pomagasz

„Pragniemy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, aby pokazać potrzeby dzieci i młodzieży, która idzie przez życie trudniejszą drogą. Wierzymy, że nowe ubrania mogą podnieść ich samoocenę i pewność siebie. Ponadto dzieci mają okazję do samodzielnego podjęcia decyzji, co jest kluczową umiejętnością w dorosłym życiu i już od najmłodszych lat powinny się tego uczyć. To zachęciło nas do stworzenia programu „Ubrania od serca”. Jako producent środków do prania marki Vizir dbamy nie tylko o czyste ubrania, ale również chcemy przyczyniać się do szczęśliwszego dzieciństwa każdego dziecka.” – wyjaśnia Mariola Mirek, Manager ds. Komunikacji w Procter & Gamble Polska.

Więcej informacji o programie Vizir i programie „Ubrania od serca" znajduje się na stronie: www.EverydayMe.pl/ubrania-od-serca

Materiał powstał we współpracy z marką Vizir.

Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie