To hołd w stronę pracowników służby zdrowia, lekarek, które na co dzień zajmują się chorymi na COVID-19.
Od dobrych kilku miesięcy świat żyje pod dyktando koronawirusa. Co dzień przybywa zakażonych, co dzień z powodu tej choroby umierają ludzie. Co dzień lekarki, lekarze – często ponad swoje siły – ratują życie, dbają o zdrowie pacjentów.
Na dalszy plan zeszły zupełnie przyziemne tematy, choćby te, które mógłby definiować: czym tak naprawdę jest piękno.
„Rozmowy na temat piękna, jakkolwiek istotne wydawały się kilka miesięcy temu, teraz wydają się powierzchowne.” – takim zdaniem szef marki Unilever zapoczątkował nowy wymiar reklamy z serii „Real Beauty”, która od teraz emitowana jest pod hasłem: „Odwaga jest piękna”.
W nowej wersji reklamy pokazano twarze pracowników służby zdrowia zmęczone, ze śladami po noszeniu sprzętu ochronnego podczas opieki nad pacjentami z COVID-19.
Zdjęcia pracowników służby zdrowia wykonał włoski fotograf Alberto Giuliani.
W poście na IG DOVE możemy przeczytać taki apel:
„Odwaga jest piękna.
Wszystkim bohaterom z pierwszej linii opieki zdrowotnej i tym, którzy ich wspierają – dziękujemy za odwagę i troskę. Nie sposób być bardziej wdzięcznym za wszystko co robicie dla świata.”