Jak wspierać nastolatków w ich pasjach? Sprawdź i przyłącz się do walki z hejtem!"

1 czerwca marka Twister wystartowała z nową aktywacją skierowaną do nastolatków i rodziców.
Jak wspierać nastolatków w ich pasjach? Sprawdź i przyłącz się do walki z hejtem!"
fot. istock.com
01.06.2023
Katarzyna Lemanowicz

"Rozkręć się z Twisterem" rzuca światło na młode talenty, pozwala im rozwijać swój potencjał i zawalczyć o udział w Twister Camp. Kampania odbywa się z udziałem TikTokerów, partnerami akcji jest sieć sklepów Żabka oraz Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę.

Twister nakręca do rozwoju

W TikTokowym konkursie Twistera dla osób powyżej 16. roku życia, uczestnicy mają szansę rozwijać pasję i zdobywać rozpoznawalność w sieci. Do wyboru czeka aż siedem kategorii – m.in. muzyka, make-up, sport czy taniec.

By wziąć udział należy zakupić loda Twister w sklepach Żabka, zachować paragon i nagrać wideo. 10 groszy z każdej transakcji trafia do Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, której misją jest m.in. szerzenie świadomości o mowie nienawiści.

Twister Camp – warsztaty z TikTokerami

Ambasadorami akcji są popularni TikTokerzy: Sylwia Lipka, Łukasz Chwieduk, Klaudia Kempska, Adam Mirek, Klaudia Bieszcz i Kamil Szpejenkowski. To na ich profilach rozgrywa się konkurs, który wyłoni siedmiu zwycięzców - uczestników Twister Camp, czyli edukacyjnych warsztatów w Warszawie.

25 sierpnia podczas Twister Camp twórcy opowiedzą o własnych początkach w sieci, przekażą wskazówki, jak rozwijać konkretne pasje i zdradzą sekret atrakcyjnego contentu. To także tam odbędzie się finał zbiórki na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Dajemy Dzieciom Siłę

Kampania, zachęcając młodzież do rozkręcania się w sieci, podejmuje również temat zagrożeń związanych z obecnością w mediach społecznościowych. Według raportu Nastolatki 3.0 co piąty przedstawiciel młodego pokolenia doświadcza przemocy w internecie. To, dlatego na rozkrecsieztwisterem.pl do dyspozycji opiekunów pozostają materiały edukacyjne stworzone we współpracy z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę, dające wskazówki jak pomóc młodym w radzeniu sobie z hejtem. Na nastolatków czeka wideo przygotowane przez samych TikTokerów.

"Wierzymy, że całokształt kampanii wesprze młodych w odpowiedzialnym rozwoju swoich talentów w sieci" – mówi Natalia Walencik, Brand Manager Lodów Dla Dzieci Na Polskę i Europę Wschodnią w Unilever.

Twister łączy siły z Fundacją również jako partner Digital Youth Forum, na którym w rolę prelegenta wcieli się TikToker i ambasador „Rozkręć się z Twisterem”, Łukasz Chwieduk. Motywem przewodnim jest odpowiedzialny rozwój - kreatywne i bezpieczne korzystanie z sieci.

Konkurs "Rozkręć się z Twisterem" trwa do 23 lipca. Regulamin i szczegóły znajdują się na www.rozkrecsieztwisterem.pl.

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5
Polecane dla Ciebie